חה"כ אופיר אקוניס: "אי אפשר לקיים דיון בלי שיגידו "אבל ביבי"

    אבי יעקב No Comments on חה"כ אופיר אקוניס: "אי אפשר לקיים דיון בלי שיגידו "אבל ביבי"

    ח"כ אופיר אקוניס לגדסי ופרידמן ב"מהדורת הבוקר סוף השבוע": לא נקטנו ביד קשה בכלל במדיניותנו מול ההתפרעות בחברה הבדואית בדרום, גם בשש השנים שליברמן דרש את תיק הבט"פ עבור מפלגתו. ושם גם נזרעו הזרעים אבל בוודאי שלא עשינו די, עם חזרתנו נשנה מן היסוד את המדיניות הזו"

    צילום: פלאש 90
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אופיר אקוניס ב"מהדורת הבוקר סוף השבוע" עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן: "כבר תשעה חודשים ממשלת בנט באחריות מלאה על הביטחון ועל כל נושא במדינה. הכול באחריותם. בחודשים האחרונים כל דיון יסודי הופך ל'אבל אתם', זה לא יכול להמשך". 

    "אני חושב שאנחנו לא נקטנו ביד קשה בכלל במדיניותנו מול ההתפרעות בחברה הבדואית בדרום, גם בשש השנים שליברמן דרש את תיק ביטחון פנים עבור מפלגתו. שם גם נזרעו הזרעים, אבל בוודאי שלא עשינו די ועם חזרתנו נשנה מן היסוד את המדיניות הזו" אמר אקוניס.

    אקוניס הוסיף: "אנחנו המדינה שנתנה להם זכות הצבעה לפני שבשוויצריה הייתה זכות הצבעה לנשים. שאומרים שיש אפרטהייד זה קשקוש. כל החנויות מלאות ברוקחים, וסטודנטים מהמשולש הם אזרחים שווי זכויות כמו כולם וטוב שכך"

    "מי שרוצה לחיות בשלום ובדו קיום, נעשה הכל כדי שזה יקרה. אין לנו תסביכי עליונות אבל גם לא תסביכי נחיתות מולם כמו שיש לשמאל. זה מדאיג מאוד. אני לא הייתי מלגלג עליו אלא פשוט מאוד. השר לביטחון פנים שאמור להיערך ליום האדמה ולרמדאן. כל הזמן מתדרכים על היערכות, שלא יערכו, שייבצעו"

    "כל השיח הפרוגרסיבי הזה שהשתלט עלינו, אי אפשר לקיים דיון בלי שיגידו "אבל ביבי, אבל אתם" כל הזמן. אנחנו נמשיך ונבקר את מדיניותה הרופסת של הממשלה הרופסת הזו. מספיק עם השיח הזה ש'רוקדים על הדם". 

    על המצב הפוליטי והמשך שרידות הקואליציה אמר אקוניס: "ככל שמתקרבים למועד הרוטציה מתקרבים להפלת הממשלה. אני לא מתרשם ממסעות היח"צ של בנט בכל מקום בעולם. כל התשתית ליחסים עם מצרים, עם רוסיה, המדיניות מול ארה"ב – אני כשר המדע חתמתי על 30 הסכמים עם מדינות אחרות".

    אקוניס התייחס למסעו של בנט לרוסיה בעיצומה של השבת לצורך תיווך מדיני בין רוסיה ואוקראינה: "לא היה ראש ממשלה שנסע נסיעה מדינית בשבת. אפילו גולדה מאיר במלחמת יום הכיפורים. הרב קוק היה מקבל את הדבר הזה? פיקוח נפש זה ארבעה הנשחטים אתמול בבאר שבע"

    על משפט נתניהו אמר אקוניס: "שמעת את עדותה של דנה נויפלד ולפניה גם עדות ישועה, התיק הזה, שופטי ישראל אם היו הוגנים היו צריכים לסגור את התיק"



    0 תגובות